Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Silver
Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Silver
Salutare tuturor!
Revin dupa o perioada destul de lunga de inactivitate pe forum, dar asta si pentru ca experienta personala data de Kia Cee'd a fost excelenta, iar problemele intampinate de mine erau deja prezente in topicurile deschise.
Acum insa trebuie sa introduc noul membru al familiei, un upgrade la existentul Ceed'd din semnatura.
Dupa lungi dezbateri si prospectari ale pietei (Sportage are destui rivali redutabili, dar castiga detasat daca treci peste complexul "chinezarie"), am achizitionat Sportage-ul din titlu.
Fiindca timpul de asteptare era descurajant, am optat pentru o varianta de pe stoc, care sa respecte doua conditii esentiale de achizitie (pentru sotie, eu deja eram convins de Kia): buton de pornire si culoare.
In privinta optionalelor, eram decisi la un Style cu buton de pornire, dar dealer-ul m-a cucerit cu GT line HP la o diferenta mica de pret. Intrucat am dorit sa ajunga cat mai repede, dealer-ul a "profitat" si ne-a prezentat o masina deja comandata, cu livrare in cateva zile, cu urmatoarele dotari:
- GT Line 2.DSL, HP, AWD, automata
- Canyon Silver
- Plafon panoramic
- EPB
- xenon cu autorelgrare si spalator
- scaune electrice, ventilate
- pachet LED interior/exterior
- volan incalzit
- NAVI 8.0 + RDS + DAB + SD Card
- sistem JBL cu inalte si amplificator
- senzori parcare fata/spate
- parbriz cu degivrare
- portbagaj electric cu deschidere automata
- incarcator wireless
Era mai usor de enumerat optiunile ramase (AEB, BSD, SPASC si incarcator USB).
A depasit un pic bugetul planificat initial, dar pe principiul "unde s-a dus vaca, sa se duca si vitelul", am batut palma si intr-o saptamana, cu tot cu dosarul de la Leasing, am avut masina.
Dupa aproximativ 250KM rulati, am doar cuvinte de lauda - motor, tinuta, dotari, aspect, performante.
Bineinteles, sunt constient de limitarile producatorului, ale motorului, dar si ale mele - nu am cumparat din grupul VAG, dar si pretul a fost pe masura, asa cu nu am pretentii de la navigatie sau sistemul multimedia. Isi face treaba in anumite conditii, da gres in altele. Avem solutii ajutatoare, asa ca nu ma impiedica sa ma bucur de masina.
Motorul este excelent, la cei 185CP, desi pentru a beneficia de "zvacul" potrivit, trebuie fortata un pic nota (eu oricum am piciorul greu pe acceleratie, asa ca nu ma plang). De aici si consumul, care nu poate fi de hibrid
Pana acum, cu drumuri doar in Bucuresti, consum de 9.9-10.1, cu reprize de acceleratii pana la 4000rpm in anumite momente. Am condus doar in modul Drive pana acum, astept sa treaca "rodajul" pentru a o putea exploata in Sport cu schimbare in impulsuri +/-.
Conditiile din habitaclu se apropie de clasa premium, cel putin pe versiunea aceasta, cu finisaje atent lucrate si de calitate. Panormala face toti banii, desi e o chestie doar de aspect. Foarte utila incalzirea volanului, mai ales in diminetile de acum
Zgomotul interior la rulare este foarte redus, chiar surprinzator de redus. Desi diesel, chiar si cand e turata, se aude infinit mai putin decat la Cee'd cand ruleaza normal.
Revin dupa wknd cu impresii dupa un drum la munte, pentru care o sa o echipez cu setul de roti de iarna - jante originale Kia + Falken 225/60/R17.
Cu siguranta urc si niste poze, mai ales ca in aceasta culoare arata demential (ca si pe InfraRed), dar nici celelalte nu sunt mai prejos. Daca avea si interiorul bej, era deja masina ideala, dar nimic nu e perfect
Seara buna va urez.
Revin dupa o perioada destul de lunga de inactivitate pe forum, dar asta si pentru ca experienta personala data de Kia Cee'd a fost excelenta, iar problemele intampinate de mine erau deja prezente in topicurile deschise.
Acum insa trebuie sa introduc noul membru al familiei, un upgrade la existentul Ceed'd din semnatura.
Dupa lungi dezbateri si prospectari ale pietei (Sportage are destui rivali redutabili, dar castiga detasat daca treci peste complexul "chinezarie"), am achizitionat Sportage-ul din titlu.
Fiindca timpul de asteptare era descurajant, am optat pentru o varianta de pe stoc, care sa respecte doua conditii esentiale de achizitie (pentru sotie, eu deja eram convins de Kia): buton de pornire si culoare.
In privinta optionalelor, eram decisi la un Style cu buton de pornire, dar dealer-ul m-a cucerit cu GT line HP la o diferenta mica de pret. Intrucat am dorit sa ajunga cat mai repede, dealer-ul a "profitat" si ne-a prezentat o masina deja comandata, cu livrare in cateva zile, cu urmatoarele dotari:
- GT Line 2.DSL, HP, AWD, automata
- Canyon Silver
- Plafon panoramic
- EPB
- xenon cu autorelgrare si spalator
- scaune electrice, ventilate
- pachet LED interior/exterior
- volan incalzit
- NAVI 8.0 + RDS + DAB + SD Card
- sistem JBL cu inalte si amplificator
- senzori parcare fata/spate
- parbriz cu degivrare
- portbagaj electric cu deschidere automata
- incarcator wireless
Era mai usor de enumerat optiunile ramase (AEB, BSD, SPASC si incarcator USB).
A depasit un pic bugetul planificat initial, dar pe principiul "unde s-a dus vaca, sa se duca si vitelul", am batut palma si intr-o saptamana, cu tot cu dosarul de la Leasing, am avut masina.
Dupa aproximativ 250KM rulati, am doar cuvinte de lauda - motor, tinuta, dotari, aspect, performante.
Bineinteles, sunt constient de limitarile producatorului, ale motorului, dar si ale mele - nu am cumparat din grupul VAG, dar si pretul a fost pe masura, asa cu nu am pretentii de la navigatie sau sistemul multimedia. Isi face treaba in anumite conditii, da gres in altele. Avem solutii ajutatoare, asa ca nu ma impiedica sa ma bucur de masina.
Motorul este excelent, la cei 185CP, desi pentru a beneficia de "zvacul" potrivit, trebuie fortata un pic nota (eu oricum am piciorul greu pe acceleratie, asa ca nu ma plang). De aici si consumul, care nu poate fi de hibrid
Pana acum, cu drumuri doar in Bucuresti, consum de 9.9-10.1, cu reprize de acceleratii pana la 4000rpm in anumite momente. Am condus doar in modul Drive pana acum, astept sa treaca "rodajul" pentru a o putea exploata in Sport cu schimbare in impulsuri +/-.
Conditiile din habitaclu se apropie de clasa premium, cel putin pe versiunea aceasta, cu finisaje atent lucrate si de calitate. Panormala face toti banii, desi e o chestie doar de aspect. Foarte utila incalzirea volanului, mai ales in diminetile de acum
Zgomotul interior la rulare este foarte redus, chiar surprinzator de redus. Desi diesel, chiar si cand e turata, se aude infinit mai putin decat la Cee'd cand ruleaza normal.
Revin dupa wknd cu impresii dupa un drum la munte, pentru care o sa o echipez cu setul de roti de iarna - jante originale Kia + Falken 225/60/R17.
Cu siguranta urc si niste poze, mai ales ca in aceasta culoare arata demential (ca si pe InfraRed), dar nici celelalte nu sunt mai prejos. Daca avea si interiorul bej, era deja masina ideala, dar nimic nu e perfect
Seara buna va urez.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
-
- Posts: 963
- Joined: 06 Nov 2016, 15:17
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 6MT GT-Line
- Location: Bucuresti
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Si a mea e tot Canyon Sylver si cred ca e cea mai misto culoare (si nu a fost doar parerea mea)
Kia Sportage 2021 1.6 T-GDI 6MT GT-LINE
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Să fie cu noroc. Cât a fost? Eventual pe privat dacă a fost „ofertă”surfer wrote:A depasit un pic bugetul planificat initial, dar pe principiul "unde s-a dus vaca, sa se duca si vitelul", am batut palma si intr-o saptamana, cu tot cu dosarul de la Leasing, am avut masina.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- ceappone
- Posts: 96
- Joined: 29 May 2016, 12:27
- Auto: Kia Sportage GT LINE 1.6 T-GDI
- Location: München
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Si eu sunt curios cat a fost de buna , oferta
Felicitari si drumuri sigure!!
Felicitari si drumuri sigure!!
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Va multumesc pentru urari.
Acum nu va imaginati ca a fost chiar asa darnic dealer-ul ). Fiind deja comandat de ei, pachetul de optionale era un pic mai ieftin, si am primit si un discount modic, si astfel masinuta a ajuns la aproape 31k.
In continuare sunt mai mult decat multumit de comportamentul masinii.
Revin cu poze zilele urmatoare.
Acum nu va imaginati ca a fost chiar asa darnic dealer-ul ). Fiind deja comandat de ei, pachetul de optionale era un pic mai ieftin, si am primit si un discount modic, si astfel masinuta a ajuns la aproape 31k.
In continuare sunt mai mult decat multumit de comportamentul masinii.
Revin cu poze zilele urmatoare.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
multi km fara probleme.
ps sa pui o poza cu "placa"pe masina.
ps sa pui o poza cu "placa"pe masina.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
- ceappone
- Posts: 96
- Joined: 29 May 2016, 12:27
- Auto: Kia Sportage GT LINE 1.6 T-GDI
- Location: München
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
surfer wrote:Va multumesc pentru urari.
Acum nu va imaginati ca a fost chiar asa darnic dealer-ul ). Fiind deja comandat de ei, pachetul de optionale era un pic mai ieftin, si am primit si un discount modic, si astfel masinuta a ajuns la aproape 31k.
In continuare sunt mai mult decat multumit de comportamentul masinii.
Revin cu poze zilele urmatoare.
O Masina ca asta e undeva la 42k in Germania , de aceea eram curios ... Daca o iei cu banii jos poti primi un discount bun de pana la 5-6k ... Culmea e ca fata de alte marci , la Kia configurarea este identica , chiar daca pachetele de pornire difera ..preturile la optionale nu sar in aer in tara , echilibrand astfel suma finala la un model cat mai bine dotat , ci dimpotriva sunt chiar mai ieftine decat daca le-as comanda aici ca optionale pe un model mai slab dotat... Nici nu mai vorbesc despre asigurari !!
Producatorii nemti spre ex , nu lasa o diferenta "de piata" , din puterea de cumparare , mai mare de cateva mii.... se fac oferte de piata dar care se simt si la dotari si la preturi ... Astia de la Kia vand aceeasi bomboana cu 5 lei acolo , si 15 euro aici ... asta inseamna sa fii mafiot !!! =D>
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Gata si primul drum extra-urban (250 km dus intors Bucuresti-Rosiorii de Vede).
700km ODO pana acum, consum in bord 10.0, si nu a scazut sub 9.9. Ce-i drept am talpa grea si tot timpul sunt pe fuga, asa ca nu ma surprinde consumul, atat timp cat ma bucura reprizele de accelelratie si cuplul in depasiri.
Am pus si rotile de iarna astazi (jantele originale pe '17, cu anvelope Falken HS499 225/60/17).
Ma tot tin sa ii trag cateva cadre, dar nu am apucat, iar acum trebuie spalata, ca sa fie treaba treaba . Revin cu poza indata.
De remarcat ca franarea de urgenta care stapaneste masina de minune si aprinde si avariile de la sine, iar apoi le stinge (nu a fost eveniment, doar o intersectie cu Stop in plin camp, numai bine pentru teste involuntare ).
Big like pentru incalzirea in volan, care complementeaza perfect pe cea din scaune, precum si degivrarea parbrizului. Dimineata, practic in 3 minute de functionare, nu ai nevoie de geaca si beneficiezi si de vizibiliate pe toate geamurile.
700km ODO pana acum, consum in bord 10.0, si nu a scazut sub 9.9. Ce-i drept am talpa grea si tot timpul sunt pe fuga, asa ca nu ma surprinde consumul, atat timp cat ma bucura reprizele de accelelratie si cuplul in depasiri.
Am pus si rotile de iarna astazi (jantele originale pe '17, cu anvelope Falken HS499 225/60/17).
Ma tot tin sa ii trag cateva cadre, dar nu am apucat, iar acum trebuie spalata, ca sa fie treaba treaba . Revin cu poza indata.
De remarcat ca franarea de urgenta care stapaneste masina de minune si aprinde si avariile de la sine, iar apoi le stinge (nu a fost eveniment, doar o intersectie cu Stop in plin camp, numai bine pentru teste involuntare ).
Big like pentru incalzirea in volan, care complementeaza perfect pe cea din scaune, precum si degivrarea parbrizului. Dimineata, practic in 3 minute de functionare, nu ai nevoie de geaca si beneficiezi si de vizibiliate pe toate geamurile.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Gata si drumul la munte, gata si cateva poze
De masina, numai de bine pana acum.
430 de km, 60km/h viteza medie, 9.6 consum pe bord dus-intors.
Nu cred ca apuc sa verific si plin la plin de data asta, dar saptamana trecuta consumul era de 9.3 plin-la-plin.
Inca nu am dibuit spalatoarele de faruri cand functioneaza - au pornit de doua ori pana acum, cand am spalat si parbrizul, dar nu mere.
In manual scrie ca pornesc la spalarea parbrizului, cu 15 minute intre spalari. Inca nu m-am convins ca ar fi asa, dar probabil mai e un senzor la mijloc.
Lane Keeping Assistant System isi face treaba de minune, controland volanul destul de precis chiar si cand nu sunt folosite mainile. Daca aveam si AEB-ul, masina era practic self-drive, cel putin pe autostrada )
"Butonul" de sub pedala de acceleratie (cu pedala la fund, daca se apasa mai tare, mai e o plaja de actiune, care se simte ca apasarea unui buton) declanseaza herghelia de caluti imediat, beneficiind astfel de cuplu maxim cand e nevoie (depasiri).
Sistemul keyless isi arata utilitatea din ce in ce mai mult, telecomanda fiind folosita practic doar la inchiderea masinii - la deschidere folosesc butonul de pe manerele portierelor fata iar portbagajul se deschide singur prin functia smart tailgate.
Strang in acelasi timp si anumite aspecte "negative", dar pe care o sa le prezint la gramada mai tarziu, fiind putine si destul de irelevante
Drumuri bune!
De masina, numai de bine pana acum.
430 de km, 60km/h viteza medie, 9.6 consum pe bord dus-intors.
Nu cred ca apuc sa verific si plin la plin de data asta, dar saptamana trecuta consumul era de 9.3 plin-la-plin.
Inca nu am dibuit spalatoarele de faruri cand functioneaza - au pornit de doua ori pana acum, cand am spalat si parbrizul, dar nu mere.
In manual scrie ca pornesc la spalarea parbrizului, cu 15 minute intre spalari. Inca nu m-am convins ca ar fi asa, dar probabil mai e un senzor la mijloc.
Lane Keeping Assistant System isi face treaba de minune, controland volanul destul de precis chiar si cand nu sunt folosite mainile. Daca aveam si AEB-ul, masina era practic self-drive, cel putin pe autostrada )
"Butonul" de sub pedala de acceleratie (cu pedala la fund, daca se apasa mai tare, mai e o plaja de actiune, care se simte ca apasarea unui buton) declanseaza herghelia de caluti imediat, beneficiind astfel de cuplu maxim cand e nevoie (depasiri).
Sistemul keyless isi arata utilitatea din ce in ce mai mult, telecomanda fiind folosita practic doar la inchiderea masinii - la deschidere folosesc butonul de pe manerele portierelor fata iar portbagajul se deschide singur prin functia smart tailgate.
Strang in acelasi timp si anumite aspecte "negative", dar pe care o sa le prezint la gramada mai tarziu, fiind putine si destul de irelevante
Drumuri bune!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
- cristinub1
- Posts: 152
- Joined: 22 Feb 2010, 18:14
- Auto: KIA Sportage 1.6 GDI Classic+
- Location: Voluntari, ILFOV
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Frumoasa masina, excelenta culoare. Asta alesesem si eu prima data, am schimbat-o pentru Bronze Metal. Se cam vede praful pe a mea. Asta e, nu le poti avea pe toate
Drumuri bune!
Drumuri bune!
-
- Posts: 963
- Joined: 06 Nov 2016, 15:17
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 6MT GT-Line
- Location: Bucuresti
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
asa e. canyon silver e nr 1.
Si e si culoarea prafului ))
Si e si culoarea prafului ))
Kia Sportage 2021 1.6 T-GDI 6MT GT-LINE
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
iti stau ciudat covorasele de pe spate.
spalatorul functioneaza daca este farul aprins, pe faza scurta, dupa ce ai spalat geamul.
spalatorul functioneaza daca este farul aprins, pe faza scurta, dupa ce ai spalat geamul.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Da, corect, faza scurta e cheia. Cu luminile de zi (pe modul Auto) nu sta aprinsa faza scurta, deci nu se spala farurile. pe manual sau noaptea, intradevar, functioneaza.
Covorasele tocmai ce fusesrea puse de cei de la spalatori, pe repede inainte. Sunt destul de fixe pe model, si trebuie aranjate cu grija sa incapa perfect. (ce spirit de observatie! )
Covorasele tocmai ce fusesrea puse de cei de la spalatori, pe repede inainte. Sunt destul de fixe pe model, si trebuie aranjate cu grija sa incapa perfect. (ce spirit de observatie! )
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
-
- Posts: 963
- Joined: 06 Nov 2016, 15:17
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 6MT GT-Line
- Location: Bucuresti
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
b76bgaarh wrote:iti stau ciudat covorasele de pe spate.
spalatorul functioneaza daca este farul aprins, pe faza scurta, dupa ce ai spalat geamul.
ajuta-ma si pe mine si spune-mi de ce nu-mi stropeste cu apa pe luneta si esti de nota 10 =D>
Kia Sportage 2021 1.6 T-GDI 6MT GT-LINE
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5243
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Kia Sportage 2016, 2.0 DSL HP AWD AT, GT Line+,Canyon Si
Impingi de maneta?
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition