kia ceed vs. pro ceed
kia ceed vs. pro ceed
puteti sa-mi spuneti care sunt diferentele intre cele 2 versiuni?
eventual ceva argumente pro/contra uneia dintre versiuni
in weekend mi-am programat un drive test si as vrea sa string cat mai multe info pana atunci
mersi
eventual ceva argumente pro/contra uneia dintre versiuni
in weekend mi-am programat un drive test si as vrea sa string cat mai multe info pana atunci
mersi
nu e nici o diferenta ca si motorizare , doar design-ul diferit, depinde.. esti insurat? ai copii? intentionezi sa faci prea curand? daca DA i-ati ceed daca nu iti recomand un pro ceed
diferente ar fi 15 cm mai lung la pro ceed, usile mai mari cu 20 cm parca...la proceed garda la sol.. cred ca e la fel la ambele in rest totul e subiectiv
diferente ar fi 15 cm mai lung la pro ceed, usile mai mari cu 20 cm parca...la proceed garda la sol.. cred ca e la fel la ambele in rest totul e subiectiv
~47000 Km
Sunt de fapt niste cm mai scurti, adica mm.UnTip wrote:....15 cm mai lung la pro ceed....
Mie la Pro Cee'd mi s-a parut mai proasta vizibilitatea in spate.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
@dany22:
Totdeauna trebuie sa faci o alegere,parearea mea dute si te plimba cu ambele masinute si daca nu te hotaresti...cumparele pe ambele
P.S. Scuze dar nu m-am putut abtine... tu trebuie sa iei decizia finala...eu daca mi-as permite as lua ProCee`d cand merg cu nevasta si Cee`d cand plec cu toata familia
Totdeauna trebuie sa faci o alegere,parearea mea dute si te plimba cu ambele masinute si daca nu te hotaresti...cumparele pe ambele
P.S. Scuze dar nu m-am putut abtine... tu trebuie sa iei decizia finala...eu daca mi-as permite as lua ProCee`d cand merg cu nevasta si Cee`d cand plec cu toata familia
Problema ar fi daca in cee`d poti faci mai usor sau mai greu acei copii, fata de pro?Diferenta de cei 15 cm conteaza daca ar fi bebelusi fetita sau baietel ?Cred ca trebuie intrebat si dealerul ......Cred ca si garda la sol are o mare importanta pentru realizarea acestui deziderat .Pentru gemeni se recomanda ambele variante, dar ai grije de oglinda retroviaore!UnTip wrote:nu e nici o diferenta ca si motorizare , doar design-ul diferit, depinde.. esti insurat? ai copii? intentionezi sa faci prea curand? daca DA i-ati ceed daca nu iti recomand un pro ceed
diferente ar fi 15 cm mai lung la pro ceed, usile mai mari cu 20 cm parca...la proceed garda la sol.. cred ca e la fel la ambele in rest totul e subiectiv
Bafta !
ceed,1.4 best,so red
http://picasaweb.google.com/Rapidel.
http://picasaweb.google.com/Rapidel.
Miros un Avertisment
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Diferentele asa cum le-am vazut eu sunt suspensia mai tare la pro si vizibilitatea spate un pic mai slaba. Trebuie sa tii cont si de usile mari cu probleme la deschidere in spatii stramte (desi sunt etajate pe 3 nivele f fain).
De asemeni, accesul in spate e mai dificil si mi s-a parut un pic claustrofobic (nu ai usi, nu ai geamuri ce se deschid). Daca ai in mod curent ocupanti in spate evita sa iti iei in 2 usi.
Plusurile la pro tin de aspect, de suspensia tare (stabila in curbe), sunet sport (sau e minus, depinde cum vrei) si e mai ieftina (400E mai ieftin si am clima in loc de aer conditionat)
De asemeni, accesul in spate e mai dificil si mi s-a parut un pic claustrofobic (nu ai usi, nu ai geamuri ce se deschid). Daca ai in mod curent ocupanti in spate evita sa iti iei in 2 usi.
Plusurile la pro tin de aspect, de suspensia tare (stabila in curbe), sunet sport (sau e minus, depinde cum vrei) si e mai ieftina (400E mai ieftin si am clima in loc de aer conditionat)
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
-
- Posts: 384
- Joined: 10 Jul 2008, 14:13
- Auto:
- Location: Valcea Bucuresti
Eu am aproape 20 de ani si am ales varianta hb ....nu de alta dar am un amic cu un opel astra in 2 usi de ne chinuie mereu in spate...oricum daca stii ca tii multi pasageri in masina iese din discutie pro cee'd..sau cine stie poate esti sadic
Kia Cee'd 1.4 GSL 109 CP Black Pearl
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002
ID Messenger : mihaita_baloteanu
Daewoo Nubira II SX 1.6 105 CP - 2002
ID Messenger : mihaita_baloteanu
Eu mi-am luat Procee'd pentru ca mai mult de 70% din timp vom merge doar 1-2 persoane cu ea. Pana la urma aceasta masina am luat-o pentru placerea mea/noastra, nu pentru prieteni, ca doar nu au cotizat si ei la masina . In spate este destul loc sa stea foarte relaxati, ba chiar mai relaxati decat in cateva masini cu 4 usi in care-am fost. Iar daca pe prietenii mei ii deranjeaza cele 2-3 secunde de strecurat in/din masina, tough luck! Nu le place, sa nu vina cu mine .
Si desi e un versus Cee'd - Procee'd, as dori sa adaug cateva chestii care le descopar pe parcurs, eu fiind la prima mea masina si incepator, lucruri pe care acum le observ, facand comparatii intre masinile in care am fost. Voi vorbi doar de Procee'd pentru ca nu am apucat sa merg cu un Cee'd sa vad care e situatia, dar presupun ca sunt destul de apropiate.
Imi place cum se inchid usile cu acel zgomot infundat, de usa solida, prezent la modelele de clasa superioara (la Logan nu, la Bravo nu, la Megane nu, la Fiesta nu). La Pro imi place cum e insonorizarea. Foarte silentioasa la turatii mici si cu un zgomot care devine agresiv (ca ton, nu ca intensitate)la peste 4000rpm. Imi place stabilitatea. Nu doar in curbe, ci si acel mers lin, de masina "grea", sigura, se inscrie frumos si fin pe directie (fata de Bravo, care imi aducea aminte mai mult de comportamentul unui Matiz. Fac comparatia cu Bravo si din cauza ca aseara am avut ocazia sa merg cu el si am fost total socat de diferente, sarind din Bravo in Procee'd. M-am felicitat si rasfelicitat ca am facut o alegere excelenta, nu doar ca pret si design, ci si ca comportament al masinii)
Si desi e un versus Cee'd - Procee'd, as dori sa adaug cateva chestii care le descopar pe parcurs, eu fiind la prima mea masina si incepator, lucruri pe care acum le observ, facand comparatii intre masinile in care am fost. Voi vorbi doar de Procee'd pentru ca nu am apucat sa merg cu un Cee'd sa vad care e situatia, dar presupun ca sunt destul de apropiate.
Imi place cum se inchid usile cu acel zgomot infundat, de usa solida, prezent la modelele de clasa superioara (la Logan nu, la Bravo nu, la Megane nu, la Fiesta nu). La Pro imi place cum e insonorizarea. Foarte silentioasa la turatii mici si cu un zgomot care devine agresiv (ca ton, nu ca intensitate)la peste 4000rpm. Imi place stabilitatea. Nu doar in curbe, ci si acel mers lin, de masina "grea", sigura, se inscrie frumos si fin pe directie (fata de Bravo, care imi aducea aminte mai mult de comportamentul unui Matiz. Fac comparatia cu Bravo si din cauza ca aseara am avut ocazia sa merg cu el si am fost total socat de diferente, sarind din Bravo in Procee'd. M-am felicitat si rasfelicitat ca am facut o alegere excelenta, nu doar ca pret si design, ci si ca comportament al masinii)
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
-
- Posts: 384
- Joined: 10 Jul 2008, 14:13
- Auto:
- Location: Valcea Bucuresti
Re: kia ceed vs. pro ceed
Pro_cee'd all the way. Pentru suspensiile mai rigide, pentru looks si... pentru mine
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto