@hazzu - dupa cum vezi, cazurile "exceptionale" - cum le zici tu, tind sa devina ordinare.
@mortymer - producatorul masinii e ca "seful" (stii, cugetarile alea despre seful care are intotdeauna dreptate...), adica el nu MINTE, el iti da niste date teoretice, obtinute practic de el intr-un regim de testare "cu vant din spate", masina cu un scaun, fara roata de rezerva, cu sofer minor (nu stiu, zic si eu doar asa). Daca noi obtinem sau nu valori asemanatoare, asta este o cu totul alta istorie. DAR, asta nu inseamna ca este imposibil sa obtii rezultatele spuse aici de cativa dintre colegi. Inteleg ca mai sunt unii care poate ca exagereaza putin (din iubire fata de masina, sau mai stiu eu din ce alte motive
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
?), si, daca adaugi si eroarea CB-ului (care e putin mai optimist, sa zic asa), nu vad de ce nu am crede faptul ca se pot obtine consumuri de sub 6%, la drum intins.
La sw-ul meu scot in mod normal 5.7% "la drum intins" daca nu folosesc AC-ul prea mult. Cu AC ajung, in aceleasi conditii de drum, la 6.2 - 6.5%. Pe autostrada (Ungaria, Austria, Germania) am scos intre 6.7 si 7.1% (trei adulti si un copil, plus bagaje peste tot, inclusiv la picioarele locului din dreapta
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
). Viteza medie in tara ajunge (dar greu de tot) si pe la 50 - 55 km/h, pe autostrada a depasit 75km/h. Si, astea in conditiile in care ma consider un sofer destul de linistit, dar nu-mi place sa ma tarai (pe autostrada am mers constant 130 - 140 km/h).
Asa cum nu ma mira faptul ca unii dintre noi nu pot scoate sub 9 - 10% in localitati (sau altii 11 - 12% chiar), nu ma mira nici consumurile mai mici... in fond, si ale mele sunt in regula, nu?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)