M-am decis sa-mi prezint masina si pe acest forum:
Este un Kia cee'd din 2008.
Motorul este de 1.4l, aspirat, CVVT, 109 CP, echipare Best, culoare machine silver.
Pana nu demult masina arata asa:
![Image](http://img811.imageshack.us/img811/3877/sdc17470r.th.jpg)
![Image](http://img641.imageshack.us/img641/4751/sdc17052r.th.jpg)
![Image](http://img18.imageshack.us/img18/9248/sdc17646r.th.jpg)
![Image](http://img17.imageshack.us/img17/8302/sdc17472r.th.jpg)
![Image](http://img834.imageshack.us/img834/6465/sdc17652r.th.jpg)
Don Corleone wrote: - Panoul de bord a fost revigorat cu elemente de decor dedicate de la Herbert Richter (prewoodec)
.
vezi ca daca pui 225/45/17 o sa ai amprenta mai mare pe sol si implicit mai multa aderenta... deci acceleratie mai bunaDon Corleone wrote:Revin asupra jantelor si a ansamblului janta/anvelopa.
Jantele actuale sunt Wolfrace Kendo Black, Polished Lip, 17", latime 7J, ET 40, prinderi 5x100/ 5x114,3.
Inspiratia mi-a venit de aici: http://www.youtube.com/watch?v=AXTfxJOzJ1U&NR=1; http://www.youtube.com/watch?v=r3QCHmn362c
Anvelopele pe care le am pe masina au dimensiunea 205/50/17 rezultand un talon de 102.5 mm (fata de 120.25mm stock). Am optat pentru acest talon strict din cauza calitatii drumurilor si pt a-mi proteja jantele nestiind cum o sa se comporte (la putin timp am schimbat bieleta fata stanga).
Latimea am ales-o datorita offsetului de 40. Cu dimesiunea asta, la denivelari, cu masina plina anvelopa stanga spate prezinta urme de frictiune (probabil atinge de contra-aripa). In partea dreapta aceasta problema nu apare. Cred ca daca imi montez anvolope cu latime mai mare de 205 anvelopa va atinge aripa. Ca solutie vad acum rapid o roluire usoara a aripilor si arcuri sport mai rigide coborand astfel si garda.
In urma unor calcule facute optiunea mea pt ansamblul roata anvelopa ar fi urmatoarea
Fata : 205/45/17 cu talon de 92.2 mm si un diametru de 61.6 cm ( mai mic cu 0.8% fata de cel stoc si as castiga un pic si la acceleratie)
Spate : 215/45/17 cu talon 96.7 mm si un diametru de 62.5 cm
Ai dreptate si cu aderenta si cu amprenta. Insa 225/45/17 are diametrul mai mare decat cel stock cu 2.06% (63.43 cm fata de 62.15 cm). Rezulta un top speed mai mare, dar o acceleratie scazuta. Cu un diametru mai mic ai o accelaratie mai buna dar o viteza de varf mai mica. Insa eu nu urmaresc un top speed mai mare ci o acceleratie mai buna. Si cand spun acceleratie nu ma refer doar la plecarea de pe loc, de la semafor, unde aderenta ar fi mai scazuta, ci la reprizele de acceleratie in general, de la 20 la 100 km/h de exemplu.quelloo wrote:Don Corleone wrote: vezi ca daca pui 225/45/17 o sa ai amprenta mai mare pe sol si implicit mai multa aderenta... deci acceleratie mai buna