![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Plusuri si minusuri:
+ are si volan reglabil (Sport, Normal, Confort). Am pus-o pe Normal si acolo o las. Sport este chiar teribil. Tragi azi de volan iar ea incepe maine sa vireze.
+ tetiere reglabile fata-spate. Faine si binevenite.
+ mai rafinata cu mult decat cea veche. (eu cand spun cea veche ma refer la Ceed 1 al meu in stadiul in care este ea azi! nu pot sa fac comparatii cu acum 7 ani, ca am uitat). Si motorul se aude mai bine etc.
+ imi place mai mult noua cutie desi e rusinos pt Kia ca in anul 2015 sa nu poata sa faca o cutie care sa nu "agate" in viteza a 2-a! Deci de la 3a in sus e o cutie moderna! Pana acolo (viteza 1 si 2) este, "hai sa fim politicosi" sub medie.
+ luminile, desi nu am cornering tot sunt un mare plus fata de cea veche.
- sistemul audio: dezamagitor dar ma asteptam. Mai grav este ca tweterele sunt primele fix sub geam unde sunt f greu accesibile. Dau o imagine stereo faina dar nu vreau sa imi inchipui prin cate trebuie sa trec sa le schimb. Colac peste pupaza sistemul audio iarasi are numai 3 ani garantie. E din ce in ce mai complicat, deci f greu de schimbat, dar numai 3 ani pot ei sa dea garantie!
- nu-mi plac deloc capacele de la roti.
- nu-mi place plasticul grosolan de la interior. Il prefer pe cel moale de la modelul vechi chit ca ala paraie. Altora pe langa mine le-a placut mai mult interiorul nou ca si feeling.
- unghiurile de vizibilitate sunt slabe. Tb condusa mai mult din instinct decat din ce vezi. Asta insa e valabil cam la toate.
- este inca zgomotoasa la viteza mare: zgomotul nu mai vine dinspre motor, sau din plastice, vine dinspre trenul de rulare. Inclin sa cred ca nu este isonorizata pe dedesubt. Practic la viteza mare (100 kmh) o putem masura, dar inclin sa cred ca este la fel de zgomotoasa ca si cea veche.
- fara sa fie foarte deranjant: unele butoane nu sunt la locul lor: precum cele pentru ora si calendar, sau cele de oglinzi. Mai najpi este cu bluetooth-ul: jumatate din operatiuni le faci de pe volan, cealalta jumatate de pe butoanele CDPlayer-ului. Incarci "call history" de pe volan (cu stanga), dar nici una din rotitele de pe volan nu face scroll in jos in lista, tb sa intinzi mana (dreapta evident) spre CDP si sa dai de acolo in jos. Apoi dai ok de pe volan pentru Call, evident cu stanga.
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
- bucata de velur care acopera portbagajul mult mai subtire decat la cea veche. Sper sa nu ii fi apucat subtiatul si pe dedesubt.
- indicatorul de viteza te invita doar sa schimbi in sus. Ca idiotu: nici nu iti spune in ce viteza esti nici nu iti spune sa retrogradezi. Oricum il ignor ca n-o sa merg niciodata atat de subturat cum imi spune el.
+ cel mai mic consum l-am obtinut cu Cruise Control-ul pus. 5.2 l/100km. Cam la fel cu celalalt. Se mai lasa si mai vedem. Desi este rate-uit la 100 cp in loc de 109 cp cel vechi imi pare mai fasnet, dar e greu de facut o comparatie pt ca cel vechi are 120.000 km.
Mai sapam si mai venim. N-am trecut inca de 100 km si nici de 4000 rpm.
Overall, very happy. Masina facuta bine, impecabila la banii dati. Se conduce f usor. Un upgrade fata de cea veche.