andrei1271984 wrote:marturisesc ca esti tare simpatic
dar in acelasi timp imi pare rau pentru experienta traita de tine
eu zic sa-i mai acorzi o sansa [-o<
andrei1271984 wrote:Jack1 wrote:andrei1271984 wrote:nasol , nu stiu ce sa zic, eu n-am avut nici o problema pana acum ,sunt extrem de multumit de masina
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Roaga-te sa nu ai
am clienti de ordinul sutelor cu sportage si toti sunt multumiti (fara exagerare)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Sa inteleg ca esti dealer KIA, sau poate chiar la MIT ?! F. bine!
andrei1271984 wrote:marturisesc ca esti tare simpatic
dar in acelasi timp imi pare rau pentru experienta traita de tine
eu zic sa-i mai acorzi o sansa [-o<
Multumesc pentru apreciere. Si eu vreau sa fiu multumit (de masina, ca la modul general sunt ), dar sugereaza-mi , te rog, cum sa dobindesc aceasta multumire. Sper sa nu-mi sugerezi sa inghit "galusca" si sa ma resemnez ca trebuie sa dau cu mecla de parbriz la aproqape fiecare pleacare de pe loc, ca asa-i normal la modelul asta de Sportage. Cinstit, mai bine trec la bicicleta, e si mai sanatos. Conform domnilor de la MIT, masina functioneaza (cuvintele lor) "corespunzator" . Corespunzator cu ce?! Cu standardele masinilor cu motor cu aburi? Ale Daciei 1310 TLX? Ca deja LOGAN-ul e bomboana pe linga "smucitoarea asta".....
Doar ca un exemplu, pe linga faptul ca am renuntat la mai vechiul meu Land Rover Discovery 3 ( lucru pentru care imi pare rau acum) , avind masina noua, reliable, ma trezesc ca nu am suport. La Land Rover, dupa 10 ani!!!! au facut call-back in service cu remediere gratuiat ( s-a schimbat tot sistemul de frinare pe fata ) , aici mi se spune ca n-au ce sa faca, asa sunt ele, mototrul e prea mic si nu face fata, la fel face si masina de drive-test, etc. Pai cit poti fi de destept sa proiectezi asa ceva?! Si daca chiar ai comis-o, nu ar trebui s-o si remediezi, macar asa, ca poate mai cistigi niste clienti.
Si eu ma ocup printre altele si de busines, si, daca nu am suportul producatorului intr-o problema, incerc sa multumesc clientul pe propriile resurse. Nici intr-un caz nu dau din umeri " Nu stiu dom'le, asa e ele, e proaste, cin' pusca mea te-a pus s-o alegi?! "
Eu acord sanse, stiu ca orice se poate strica, dar de aceea mi-am luat un lucru nou pentru ca daca se intimpla ceva sa poata fi remediat. La asemenea servicii si la banii dati pe masina imi luam BMW, Mercedes, 2xVW si ma descurcam cu service-ul, ca se pare ca asta trebuie sa fac si in cazul asta. Simplu, am fost dispus sa platesc niste servicii, o asigurare, sa-i spunem asa, de care nu beneficiez.Daca as vedea bunavointa, as acorda toate sansele din lume. Drept dovada, nu am venit intr-un suflet sa stau pe capul oamneilor ca mor daca mai merg citiva km asa, dar nici sa fiu trecut la categoria "fazani" nu sunt de acord.