Prima incident serios cu masina l-am avut acum cateva zile, la 61 000 km. Nu mai baga caldura. Si plecam la un drum de 600 de km, noaptea
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ieri am dus masina la service, la Raver Constanta. am semnalat si problema cu geamul de la pasager care se inchidea greu.
Primul a venit cel care trebuia sa rezolve geamul. cu vesnicul spray cu vaselina. I-am zis ca s-a mai dat de 2 ori si efectul dispare intr-o saptamana. A zis ca trebuie schimbat chederul atunci dar cel de la birou nu a acceptat, a spus sa merg asa si daca revine problema sa ma intorc. Cu incalzirea a intrat un mecanic pe sub torpedou si a descoperit ca actuatorul e defect. Mi se schimba pe garantie, dar trebuie sa astept sa aduca piesa.
Ce nu mi-a placut la service: desi aveam programare la 10 (am ajuns la 9.40) de abia pe la 10.45 s-a apucat de ea mecanicul. Timp de o ora au facut doar cu sprayul la geam si ..atat. La ING cand o lua era tot timpul cineva care se ocupa de masina, aici a cam trecut timpul aiurea. Si faptul ca niciodata nu au piese pe stoc.
Ce mi-a placut: standardul Kia e implementat ok si incepe sa semene cu McDonald: oriunde ai fi stii cum merge treaba, la ce sa te astepti. Ai receptie unde se completeaza fisa, sala de asteptare cu cafea, poti sa te uiti la masina cand se lucreaza, husa pe scaun sa nu il murdareasca mecanicul.
Astept sa fiu sunat cand o veni piesa si mai completez atunci.