Revin. Dupa ce am studiat situatia si pe fata si pe dos si pe muchie, am mai comparat si cu poza de montaj de pe alt site (care specifica fitting C), m-am dus la masina si le-am montat in… 10 secunde / buc
Asta dupa ce vorbisem cu cei de la care le-am luat si au zis ca nu inteleg de ce nu merg si ca-mi returneaza banii, dupa ce suspectasem ca in cutie trebuia sa fie si un adaptor C, etc...
Oricum, ca idee: se pare ca ambele fitting A si C merg la bratul in J, dar principiul de blocare e altul:
- Original avem fitting C ceea ce inseamna ca un pin intra in gaura din stergator si il blocheaza in toate directiile
- Fitting A inseamna ca acrosezi J-ul pe ax, in fata lui mai e un ax care il impiedica sa translateze iar cele doua clipsuri din lateral plus puntea aceea de plastic il impiedica sa iasa de acolo.
Pun si poze din care se vede schematic diferenta de montaj precum si cum vin pe masina. Bineinteles ca m-am tavalit in toata apa de pe capota, mai ales sa ajung la cel mic. Acum sa vedem cum se comporta in functionare. Pe loc in parcare mi se par cam zgomotoase la cap de cursa, zici ca se lovesc de ceva de fiecare data (cred ca au joc mai mare in toate inchieturile) si parca trag niste dungi fine in unele zone.
O sa le tin si pe cele originale in portgbagaj o perioada, ca back-up.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.