dupa 1200 de km deschid si eu un jurnal de bord ca sa va impartasesc opiniile mele despre masina.
Masina este KIA Ceed SW 1.4 TGDI 6MT echipare best +optionale, valoarea totala 16.440E (aici intra discontul oferit de dealer si tichetul de mediu)
Istoric comanda:
-24.05.2019 comanda
-27.05.2019 achitat factura avans
-30.08.2019 achitat rest de plata
-06.09.2019 ridicat masina de la reprezentanta Kia din Cluj Sa incepem cu cele rele:
-la ridicarea din reprezentanta pe usa soferului, partea superioara, chiar langa geam o ,,frumusete’’ de pata alba. Dupa aproximativ 40 de minute in care consilierul de vanzari a folosit spuma de curatat si alte solutii a iesit si respectiva pata. Dealerul la momentul respectiv mi-a oferit discont 350 lei fiind contravaloarea presurile din interior
-chederele de la geamurile pe spate nu erau/sunt prinse corespunzator, au lasat cativa mm in plus si astfel au facut ,,burta’’, nu sunt intinse
-pe cablurile electrice din compartimentul motor, pe sub scaunele din fata pe cablurile pentru avertizarea cuplarii centurii de siguranta, au ramas capete de scotch de hartie, initial am crezut ca e banda izolatoare cu care au prins cablurile
-usile pe fata nu se inchid usor ca cele de pe spate, trebuie sa tragi mai tare de ele (acum poate e si impresia mea, masina fiind noua am zis sa nu trantesc usile, dar m-am invatat cu ele)
-nivelul de ulei pe joja era la 3/4
-si cea mai mare dezamagire a fost cand am vazut imbinarea intre bord si tunelul median (a se vedea imaginea din atasament). La momentul respectiv am scris un email consilierului de vanzari in care mi-am exprimat nemultumirea legata de cele descrise mai sus. Am primit un telefon, a doua zi parca, in care le-am luat punctual, in concluzie a zis sa ma duc la reprezentanta pentru a putea verifica/remedia deficientele constatate daca nu in zilele urmatoare cel tarziu la prima revizie, am ales data primei revizii. Referitor la imbinarea intre bord si tunelul median rapunsul a fost citez ,, am verificat si masina din reprezentanta (tot un Ceed Sw) si apare la fel imbinarea’’. -in treapta a 3-a daca accelerez mai puternic se aude un zgomot, ca o bataie de plastic pe plastic
Cele bune:
-imi incanta privirea si simturile, dar sa revin cu picioarele pe pamant
-pozitionarea comenzilor pe bord
-pozitia pe scaune foarte comoda, si la un drum de 5 ore nu am simtit oboseala
-conduita de drum, directia, virajele foarte precise, accelerarea lina
-motorul foarte silentios
-puterea se transmite foarte bine la roata cand ai nevoie
Consumul mixt realizat 6.8 l (proportii exterior interior 65/35%)
Cel mai mic consum realizat pe un DN a fost 5.6l/100km mers cu sistemul de climatizare pe auto, schimbarea treptelor de viteza le-am facut in momentul in care aparea indicatorul in bord.
Per ansamblu sunt incantat de masina.
Sa auzim numai de bine.