Am făcut la început o comparație de faruri. Oricum te uiți la ele, lumina laterală oferită de luminile de viraj e imbatabilă. Noaptea pe serpentine de munte se simte, după aproape 4 ani și 100k km încă plâng după ele.
Despre hărți, obiectiv Google și TomTom sunt foarte similare calitativ, niciuna nu e perfectă. Un rateu nu e relevant statistic. Să aduc aminte pe unde am ajuns când m-am luat eu după Google?
Cică chiar vine iarna, am schimbat șoșonii, către cei de iarnă, Bridgestone Blizzak LM-005. 160 lei la Vulcanizarea Domritter Sânpetru.
Anvelopele de vară, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, au la activ 2 sezoane și 28.687 km. Mai au profil cam 4,5-5mm, din 7 de noi, deci ar fi cam la jumătatea vieții. Comparat cu ContiSportContact 5, pe care le-am terminat în 26k km, astea le bat la fund fără drept de apel.
Iar la performanță, jos pălăria, n-am ce comenta, nici pe uscat, nici pe ud, nici pe munte, nici pe autostradă.
Pentru că Ștrumfu' electric n-a avut anvelope de iarnă, weekendul ăsta am făcut probabil ultima plimbare de weekend cu Gălbuia. De bine ce am căutat zăpada, m-am dus fix unde n-a fost.
Și ca să fie treaba treabă, a vrut să arate și cât de economică poate fi. 500 km, traversat Carpații Orientali de 2 ori, consum final 5,5, record personal.
Chiar și după ce deja mă obișnuisem cu Ștrumfu', și-apoi am mers cu Gălbuia, pot zice că nu mi s-a schimbat deloc părerea. Gălbuia a fost și este o mașină faină.
De acord cu senzorul de ploaie , am acelasi comportament pe Kia Ceed... de multe ori sfarsesc prin a porni stergatoarele pur si simplu.
Luminile de viraj, la fel, am avut pe Golf 7 si erau excelente. Am un drum cu curbe stranse pe care il parcurg foarte des si tot timpul tanjesc dupa cornering si ma tot "astept" sa se aprinda
Gălbuia își trăiește pensionarea în liniște la părinți, înlocuind vechiul lor Focus 3 de care au fost foarte mulțumiți. Nu știu câți km mai are la bord, dar ritmul de creștere a scăzut simțitor.