Citeste manualul!
Re: Martor ABS aprins la pornire
Si la mine se aprinde martorul ABS 2-3sec dupa ce pornesc motorul de cand s-a lasat frigul(mai exact de cand temp a scazut sub 5 grade).Am fost la service la Pitesti cu aceasta problema, dar pe tester nu a dat nici o eroare,cu toate ca si acolo a facut la fel!Explicatia a fost ca este posibil ca la senzorul abs sa fi intrat mizerie!Oricum atata timp cat nu a dat nici un cod de eroare, nu exista eroare!
Nu trebuie sa ne facem probleme pt ca abs functiona chiar si in momentul in care martorul era aprins(cel putin asa arata pe laptop)!
Nu trebuie sa ne facem probleme pt ca abs functiona chiar si in momentul in care martorul era aprins(cel putin asa arata pe laptop)!
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Re: Martor ABS aprins la pornire
Este absolut normal. Ca si alti martori, se stinge dupa o scurta verificare a sistemului.
Ceed 1.6 HB DSL -Pewter Beige
CT-79-PFE
CT-79-PFE
-
- Posts: 9
- Joined: 18 Mar 2008, 11:09
- Auto:
Re: Probleme geam sofer
@serdimi
Mersic mult de tot! Ma crizasem un pic.. de la inghet, probabil ca are o functie de protejare a motorasului, si nu mai mergea pe auto, intai la una si apoi la cealalta. Bine ca s-a rezolvat asa. Multumesc inca o data!
Mersic mult de tot! Ma crizasem un pic.. de la inghet, probabil ca are o functie de protejare a motorasului, si nu mai mergea pe auto, intai la una si apoi la cealalta. Bine ca s-a rezolvat asa. Multumesc inca o data!
Citeste manualul!
Cine a auzit asa ceva ca in timp de maresti viteza se mareste si volumul Audio ... si cand scazi viteza se scade si volumul Audio ...
Re: O Nelamurire ???
Salut.
Am gasit si eu asa ceva in catrea tehnica a lui Cee'd, am setat conform celor descrise acolo, si.. am accelerat, insa nu am observat sa se mareasca si volumul in difuzoare. Cam asta ar fi treaba, daca observi tu altceva, sa ne scrii.
Salutare!
Am gasit si eu asa ceva in catrea tehnica a lui Cee'd, am setat conform celor descrise acolo, si.. am accelerat, insa nu am observat sa se mareasca si volumul in difuzoare. Cam asta ar fi treaba, daca observi tu altceva, sa ne scrii.
Salutare!
Cee'd 1.4 BEST Neagra, TM_ _ TAO
-
- Posts: 26
- Joined: 28 Nov 2008, 22:37
- Auto:
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: O Nelamurire ???
La viteze mai mari se observa. De la 90-100km/h in colo...
Pro_cee'd 1.4, City, Machine Silver
Re: O Nelamurire ???
Manualul de utilizare 3/115:
Si intradevar se observa la viteze mai mari.SDVC Ajustarea controlului volumului în functie de vitezã.
Setãri:
1 ... 5: Crestere volum de la mic (1) la mare (5) crestere volum la accelerare.
0: OPRIT, nici un control volum în functie de vitezã.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
-
- Posts: 75
- Joined: 17 Jan 2009, 14:10
- Auto:
Re: O Nelamurire ???
Sa nu va mire deloc. Este o facilitate a "sculei" audio care in functie de viteza masinii ajusteaza automat volumul acesteia.
Cee'd 1,4 Best Hike Green
Cee'd 1,4 Best Hike Green
Kia Ceed 1.4 T-GDi 7DCT GTLine Ploiesti
Re: O Nelamurire ???
Pragurile pe care le-am observat eu sunt la 75 de km/h, 120 de km/h si 150 de km/h. Aproximativ la aceste viteze se modifica volumul sunetului crescator atunci cand viteza creste si descrescator atunci cand viteza scade. Asta depinde daca este activata sau nu aceasta facilitate pe sistemul de sunet si la ce sensibilitate este activata (daca este).
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.
Re: O Nelamurire ???
eu am simtit si simt aceasta crestere a volumului(si mi se pare normala) la:
60km/h( uneori 40km/h) apoi la 160km/h
menionez ca nu am facut nici o setare sistemului
60km/h( uneori 40km/h) apoi la 160km/h
menionez ca nu am facut nici o setare sistemului
Pro_cee'd 1.4 GSL Best Black Pearl Poze
adaugata alarma piranha
ODO 16000+
Consum mixt: 8.4
B 18 BGD
http://bsav2000.mybrute.com
http://imobiliare-anunturi.blogspot.com/
adaugata alarma piranha
ODO 16000+
Consum mixt: 8.4
B 18 BGD
http://bsav2000.mybrute.com
http://imobiliare-anunturi.blogspot.com/
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: O Nelamurire ???
Cu setarea SDVC-ului pusa la 5 volumul se modifica destul de serios, iti dai usor seama de acest lucru si este foarte comod.
Prima treapta e undeva intr 45-50km/h, urmatoarea undeva dupa 75Km/h si tot asa
Mie unul mi se pare foarte utila aceasta functie.
Prima treapta e undeva intr 45-50km/h, urmatoarea undeva dupa 75Km/h si tot asa
Mie unul mi se pare foarte utila aceasta functie.
Re: O Nelamurire ???
Am si eu o recomandare! Baga si tu "botul" in manualul de utilizare, mai exact la capitolul sist. audio setare SDVC. Vei afla lucruri "uimitoare"Barosanu wrote:Cine a auzit asa ceva ca in timp de maresti viteza se mareste si volumul Audio ... si cand scazi viteza se scade si volumul Audio ...
Spor la treaba.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: [Probleme rezolvate] probleme buton ridicare geamuri
Message subject: Re: probleme buton ridicare geamuri
From: ddirectorul
Sent: Sat Apr 11, 2009 4:43 pm
To: Ogy
Message
geamul care nu mai actioneaza singur : tii apasat (ridicat) app 10 secunde, si se restarteaza modulul, si isi revine,
stergatorul........ s-a rezolvat singur, probabil se încinsese motorasul
haionul...... dupa ce am spalat masina am uns ambele "pistonase" (momentan am un mare lapsus ) si balamalele aferente cu vaselina lichida (WD 40) . Am dat si pe tija care iese din pistonas.
Bafta si DRIVE SAFE
_________________
cee'd sw 1.4 GSL BEST-black pearl + opt + stiker + cheie briceag
ODO 18500 +
VS-04-ASF
From: ddirectorul
Sent: Sat Apr 11, 2009 4:43 pm
To: Ogy
Message
geamul care nu mai actioneaza singur : tii apasat (ridicat) app 10 secunde, si se restarteaza modulul, si isi revine,
stergatorul........ s-a rezolvat singur, probabil se încinsese motorasul
haionul...... dupa ce am spalat masina am uns ambele "pistonase" (momentan am un mare lapsus ) si balamalele aferente cu vaselina lichida (WD 40) . Am dat si pe tija care iese din pistonas.
Bafta si DRIVE SAFE
_________________
cee'd sw 1.4 GSL BEST-black pearl + opt + stiker + cheie briceag
ODO 18500 +
VS-04-ASF
posibila problema esp
Salut,
Mi s-a ars ieri becul de pe stanga de la faza scurta. Am deconectat si scos de pe masina bateria ca sa pot ajunge la locasul farului ( motor oprit, cheia scoasa din contact, mai intai deconectat borna - si dupa cea cu +) , am scos capacul de la bec, scos becul,cumparat unul similar (tot Philips, aceasi putere masurata in W, tot aceasi litera indicativ), montat becul nou, montat bateria, conectat bateria (mai intai + , dupa -). Dat drumu la motor, farurile merg conform asteptarilor insa mi-a ramas aprins martorul ESP pe bord. Opresc / repornesc motorul insa ramane aprins din nou. Deconectez / reconectez bateria, repornesc si tot aprins ramane. Plec cu masina asa sa o mut 100m mai incolo unde aveam un spatiu mai bun de lucru si suprafata era plana (initial statea masina intr-un loc cu o panta cu unghi mic) , parchez, opresc motor, repornesc si martorul se stinge. De ieri am mai mers vreo 100km , oprit si pornit de multe ori motorul si situatia nu a mai reaparut.
Acum ma gandesc daca are sens sau nu sa merg in service .. acum fiind stins nu prea vad ce ar putea face . Nu imi dau seama care sa fi fost problema insa, variante vad 3 posibile :
- contact imperfect undeva
- problema software
- o posibila defectiune care intamplator a aparut odata cu operatiunea descrisa mai sus
Insa cand am deconectat si scos bateria am fost atent sa nu fortez nimic, sa nu ating alte cabluri, sa nu lovesc ceva asa ca zic ca, varianta 1 ar iesi din discutie , cel putin sa o fi cauzat eu.
Aveti idei ?
Mi s-a ars ieri becul de pe stanga de la faza scurta. Am deconectat si scos de pe masina bateria ca sa pot ajunge la locasul farului ( motor oprit, cheia scoasa din contact, mai intai deconectat borna - si dupa cea cu +) , am scos capacul de la bec, scos becul,cumparat unul similar (tot Philips, aceasi putere masurata in W, tot aceasi litera indicativ), montat becul nou, montat bateria, conectat bateria (mai intai + , dupa -). Dat drumu la motor, farurile merg conform asteptarilor insa mi-a ramas aprins martorul ESP pe bord. Opresc / repornesc motorul insa ramane aprins din nou. Deconectez / reconectez bateria, repornesc si tot aprins ramane. Plec cu masina asa sa o mut 100m mai incolo unde aveam un spatiu mai bun de lucru si suprafata era plana (initial statea masina intr-un loc cu o panta cu unghi mic) , parchez, opresc motor, repornesc si martorul se stinge. De ieri am mai mers vreo 100km , oprit si pornit de multe ori motorul si situatia nu a mai reaparut.
Acum ma gandesc daca are sens sau nu sa merg in service .. acum fiind stins nu prea vad ce ar putea face . Nu imi dau seama care sa fi fost problema insa, variante vad 3 posibile :
- contact imperfect undeva
- problema software
- o posibila defectiune care intamplator a aparut odata cu operatiunea descrisa mai sus
Insa cand am deconectat si scos bateria am fost atent sa nu fortez nimic, sa nu ating alte cabluri, sa nu lovesc ceva asa ca zic ca, varianta 1 ar iesi din discutie , cel putin sa o fi cauzat eu.
Aveti idei ?
Cee'd 1.4 GSL Start + opt , So Red
Re: posibila problema esp
este o situatie normala. conform manualului:
Dupa reconectarea sau reincarcarea unei baterii descarcate, semnalul luminos al indicatorului
ESP OPRIT se poate aprinde. În acest caz, rotiti volanul spre stînga si dreapta, în timp ce contactul
este în pozitia PORNIT. Apoi porniti motorul dupa ce contactul este oprit. Semnalul luminos al indicatorului ESP OPRIT
se poate închide.
Dupa reconectarea sau reincarcarea unei baterii descarcate, semnalul luminos al indicatorului
ESP OPRIT se poate aprinde. În acest caz, rotiti volanul spre stînga si dreapta, în timp ce contactul
este în pozitia PORNIT. Apoi porniti motorul dupa ce contactul este oprit. Semnalul luminos al indicatorului ESP OPRIT
se poate închide.
Kia Cee'd 1.6 GSL Style, Pewter Beige